You are visiting Fabletics with an unsupported browser. Unsupported browsers can put your security at risk.
Please upgrade to a modern browser to shop at Fabletics.

Help ons jouw winkelervaring te verbeteren door naar de Nederlandse website te gaan FABLETICS.COM

We've got you covered: Click here for the latest information on shipping, product availabilties and more!
TOP

Running

Ready, Set, Go!

Running - Ready, Set, Go!
Explore

Hardloop Kleding

Of je nu aan het trainen bent voor een marathon of gewoon lekker actief wilt joggen, ons assortiment hardloopkleding en accessoires biedt je alle ondersteuning en comfort die je nodig hebt om een persoonlijk record neer te zetten. Dus, start je stopwatch en ga aan de slag in je meest stijlvolle uitrusting!

DE VOORDELEN VAN FABLETICS HARDLOOP KLEDING

Schuurbestendigheid

Onze hardloop leggins en tops zijn uitgerust met anti-schuur stoffen zodat jij zo veel kilometers kan rennen als je wilt, zonder fricties.

All-Way Stretch

Van record-breaking sprints tot diepe lunges, onze stretch stof staat altijd voor je klaar.

VOCHT ABSORBERENDE TECHNOLOGIE

“Meiden zweten niet, ze shinen” Met onze vocht absorberende technologie ren jij altijd zweet vrij! Hoe warm het ook is.

Sun Protection

Bescherm jezelf tegen de schadelijke zonnestralen met onze UP 50+ technologie.

Woman running in black leggings and a compression top.

HardloopLeggings

Het bereiken van de fnish is nog nooit zo simpel geweest. Dankzij onze performance-driven leggings. Bovenop de anti-frictie, four-way stretch en hun vocht absorberende design, zijn ze uitgerust met handige, verstopte zakjes om veilig je benodigdheden in op te bergen tijdens je track.

Black leggings with a hidden pocket.

Hardloop Tops & Vestjes

Top off je hardloop outfit met een vochtabsorberende top of shirt die je lichaam laat ademen dankzij handig geplaatste gaas oppervlakten en stijlvolle zijnaden.

A long sleeve top in lilac.

Sport BH's

Houd je dames op zijn plaats met onze high-support sport BH’s. We hebben ze ontworpen met easy-to-move-in stoffen om je te voorzien van alle support en comfort die je nodig hebt

A black high-support sports bra.

Hardloop Jackets & Gilets

Blijf koel in onze vocht vasthoudende, zip-and-go jackets. Handige zakken en head-turning prints mixen fashion en functie.

A black, high-performance jacket.

Hardloop Accessoires

Blijf voorraan in de race met onze practische maar stijlvolle hardloop accessoires. Onder andere een gym tas met verwijderbare schoen/was tas, verwisselbare nek warmer en capuchon en een selectie van BPA-vrije water flessen. We staan voor je klaar!

A pink Fabletics hairband.
Tips

Onze Masters geven je alle tips die je nodig hebt om van je bank naar 5 km te gaan in no time.
Klaar af!

VOOR- EN NA STRETCHEN

De sleutel tot een succesvolle hardloop sessie is een succesvolle warming-up. Om een goed postuur aan te houden tijdens je sessie, moet je flexibel zijn in je spieren, pezen en gewrichten. Dit is alleen mogelijk door een goede warming-up te draaien. Zet je favoriete playlist op en warm up!

Sta rechtop, buig je rechter knie en lift op je voet richting je billen. Houd dit vast voor 20 seconden en daarna switch naar je andere been.

Mujer calentando en leggings lilas y sujetador deportivo negro Mujer calentando en leggings lilas y sujetador deportivo negro

Zet je rechter knie op de grond, plaats je rechter hand op je linker knie en kijk over je linker schouder voor een goede side-stretch. Houd dit vast voor 20 seconden, daarna switch naar je andere kant.

A woman kneeling in violet leggings and a black sports bra. A woman kneeling in violet leggings and a black sports bra.

Zet weer je rechterknie op de grond maar stretch je linker been uit naar voren. Probeer je linkervoet vast te pakken met je linkerhand. Houd dit 20 seconden vast, daarna switch naar de andere kant.

A woman stretching in workout gear. A woman stretching in workout gear.

Ga weer rechtop staan en zet je linkerbeen naar achteren terwijl je je rechterbeen naar voren zet en buigt. Zet je handen op je rechterbovenbeen en buig naar voren. Houd dit vast voor 20 seconden, daarna switch van been.

Een vrouw aan het stretchen in hardloop kleding Een vrouw aan het stretchen in hardloop kleding

Buig je rechter knie naar voren toe en stretch je linkerbeen uit naar de zijkant. Probeer met je rechterhand je linkervoet aan te raken. Houd dit 20 seconden vast, daarna switch naar de andere kant.

A woman stretching in running gear. A woman stretching in running gear.

TIPS VOOR EEN BETER POSTUUR

Wist je dat jouw manier van rennen compleet afhangt van je postuur? Ann Kathrin’s tips over hoe je je lang kunt maken tijdens het rennen maakt je bewegingen soepeler en meer efficient.

Armen bewegen vlak langs het lichaam in 90-graden hoeken
  • Hoofd is recht boven het lichaam
    Core zorgt ervoor dat je voet
    van de grond komt
  • Schouders zijn recht
  • Heupen zijn recht en gelijk
  • Het midden van de voet komt op de
    grond (niet de hiel of teen)
    A woman running in a pink top and capris. A woman running in a pink top and capris.

    WAT JE KUNT ETEN VOOR OF NA EEN HARDLOOPSESSIE

    Vul je brandstof aan op de juiste manier voor en na het hardlopen met onze beste workout snacks. Voordat je op pad gaat, zijn koolhudraten je BFF. Kies voor volkoren toast met een gesneden banaan en kaneel. Niet zoveel tijd? Je kunt ook een heerlijke fruit smoothie maken, met griekse yoghurt en muesli voor een dikkere structuur.

    Bananas
    A healthy porridge with fruit and almonds.
    Two pieces of salmon with lemon wedges.

    Eenmaal uitgezweet, neem een lekker stuk zalm (helpt om onstekingen te voorkomen en je insuline level te reguleren). Je kunt ook een lekkere kop chocolademelk drinken. Die bevat alle koolhydraten en eiwitten die je nodig hebt voor spierherstel. Yum!

    WAT JE MOET WETEN

    Voordat hardlopen een routine wordt, zijn er een paar dingen die je in gedachten moet houden. Om je doel te bereiken, moet je eerst de reden waarom je wilt hardlopen vinden. Onthoud ook dat progressie niet altijd met een rechte lijn omhoog gaat. Het is normaal om ups en downs the hebben, geef dus niet op! Leer aan om jezelf te tijd te gunnen en het belangrijkste, vergelijk jezelf nooit met anderen. Zorg er ook voor dat je plezier hebt! Maak een playlist met motiverende muziek om op gang te komen. Onthoud wel, je bent altijd een stap dichter bij je doel!

    Shop
    Read

    Loading...
    Krijg de VIP behandeling!
    Mis geen nieuws over ons populaire activewear en ontdek per e-mail over nieuw items, bestaande collecties en exclusieve promoties!