Welkom terug bij Fabletics











Haven't Signed Up Yet? Beginnen
Wachtwoord vergeten?
EENVOUDIG RUILEN & RETOURNEREN
LEVERING Verzendkosten worden berekend op basis van het subtotale bedrag van jouw bestelling, na aftrek van eventuele kortingen. De kosten worden op de volgende manier berekend:

Totaal aantal Verzendkosten
Vanaf €49.95

GRATIS reguliere levering
2-8 werkdagen

Onder de €49.95 €3.50 verzendkosten
2-8 werkdagen


Let op: Wij leveren niet buiten Nederland.

Zodra jouw bestelling is verzonden zul je een trackingnummer ontvangen per e-mail. Ook kun je meer informatie over jouw bestelling en de levering hiervan terugvinden op de website, log hiervoor in op jouw account en klik op´Bestelgeschiedenis´.

Retourneren & Ruilen
Wanneer je niet tevreden bent met je aankoop kun jij je bestelde item retourneren of ruilen. Volg onze richtlijnen, welke je hieronder vindt, voor het gratis ruilen of retourneren van je bestelde item.

Wij bieden 3 ruil en retour mogelijkheden: :

(1) 1. Retourneren voor een Fabletics krediet. Je hebt na ontvangst tot30 dagen na ontvangst de tijd om een item terug te sturen. Gelieve in acht te nemen dat het tot 14 dagen kan duren, voordat je Fabletics krediet op je account verschijnt.

(2) 2. Ruil het item om voor een ander Fabletics item. Je hebt tot 30 dagen na ontvangst de tijd om een item te ruilen voor een ander Fabletics outfit of item.

(3) 3. Retourneren voor een terugbetaling. Je hebt tot 14 dagen na ontvangst de tijd om het item te retourneren voor een terugbetaling. Het kan vervolgens tot 14 dagen duren voordat je de terugbetaling ontvangt. Je zult de terugbetaling ontvangen via dezelfde methode als dat je de aankoop hebt gedaan. Eventuele verdiende bonuspunten zullen van jouw account worden afgehaald indien je het item retourneert voor een volledige terugbetaling.

Opmerking: Indien de items gekocht zijn via een speciale promotie of uitverkoop kan het voorkomen dat deze niet geruild of geretourneerd worden. Bekijk hiervoor de voorwaarden van de promotie.

Richtlijnen voor ruilen en retour:
De items moeten zich in een goede, verkoopbare staat bevinden en moeten daarnaast worden teruggestuurd in de orginele verpakking. Eventuele accessoires en extra´s moeten ook mee worden teruggestuurd. De labels en kaartjes moeten nog aan de kleding zijn bevestigd. Mochten de items zich niet voldoen aan deze richtlijnen kan het zijn dat het item niet wordt geaccepteerd voor ruilen of retourneren: We kunnen alleen artikelen accepteren die we opnieuw kunnen verkopen. Als je overweegt om een paar schoenen te retourneren, adviseren we je om de schoenen te proberen op gebruiksvriendelijke ondergrond (bijvoorbeeld tapijt). Handtassen, sieraden en andere accessoires moeten intact en met alle items worden geretourneerd. Oorbellen mogen niet zijn gedragen. Let erop dat van outfits alleen de gehele outfit kan worden geretourneerd. Het ruilen van onderdelen van een outfit kan, maar alleen voor hetzelfde model in andere maat of kleur. Het is niet mogelijk om onderdelen van een vaste outfit te ruilen tegen een ander model. Jouw retour moet bestaan uit de onbeschadigde doos, de originele verpakking en alle eventuele andere accessoires of extra’s die met jouw pakket zijn geleverd. Het niet voldoen aan deze voorwaarden kan ons het recht ontlenen om vergoeding bij jou te claimen.

Hoe retourneer / ruil ik een item:

  1. 1. E-mail of neem contact op met onze Klantenservice op 085 888 01 69. Geef de Klantenservice het nummer van jouw bestelling (Order ID) van het artikel dat je wilt retourneren. Je ontvangt vervolgens een email van DPD met instructies over hoe je jouw artikel kunt retourneren en een link om het retour label te printen. Wanneer je meer dan één artikel wilt ruilen of retourneren, geef dan ieder nummer van de bestelling (Order ID) door aan onze Klantenservice.
  2. 2. Klik op de 'Ontvang de label(s)' button om je retourlabel uit te kunnen printen.
  3. 3. Verpak jouw artikel(en) in de originele verpakking en stop ze in dezelfde doos als waarin jouw pakketje werd bezorgd. Plak het retour label op de doos. Gebruik en verwijder of verberg de labels van de bezorging die nog op de doos zitten.
  4. 4. Bekijk in de e-mail de link van de “DPD Service Point” locaties. Breng jouw retourpakket naar het dichtstbijzijnde DPD Service Point.
  5. 5. Zodra wij de artikelen in het magazijn ontvangen, ruilen of retourneren wij ze. Alle artikelen die worden geruild of geretourneerd moeten aan de volgende voorwaarden voldoen:

*Bonuspunten gerelacioneerd met je bestelling zullen bij retour worden afgetrokken van je account.